Damptjejen

Eh ja. Idag har jag varit tjuriga, otaggade gnälltjejen.
Imorse regnade det och jag pallade ingenting så det blev mystorsdag. Jag kom till jobbet och det regnade ju så vi kunde inte spela ute. Vad gör vi då? Åker till Kvantum och köper chips och dricka för våra hattpengar, åker till replokalen och tittar på det vi spelat in under veckorna!
Det i sig är ju ingenting att lipa för. Det var ju rätt party att se lite av allt knas vi gjort, men.. Sen skulle jag ju se när jag satt och sjöng och spelade och det är ju bara skitjobbigt.
Jag kanske ska tro på att jag inte är helt jävla värdelös, men det låter rätt kasst i mina öron när jag hör mig själv inspelad och jag ser bara det negativa.

Så i alla fall. Jag kände mest att "herregud, jag vill aldrig mera sjunga" när jag hörde mig själv (melodramatisk drama queen, jotack!).
Men det var bara till att packa bussen och åka till Solbacka i Reftele för att underhålla gamlingarna.. Och det brukar vara rätt trevligt men jag vet inte. Jag var så jävla opepp och ville inte sjunga, därför gick allt rätt långt åt helvete.
Jag orkade typ inte försöka och hoppade över hälften av låtarna och spelade kasst och sjöng kasst. Vi var klara efter 20 minuter och åh. Alla typ "jahapp" och Tommy var helt besviken och jag var helt jävla emo för att jag sög så mycket.

WEOJGIBVQHYTFURÄPWOE BFDBVEIURaonvgrjdx'ÅNVGR¨0 WrëjidxokP

Eh förlåt. Nu har jag dampat klart. Livet tar väl inte slut för att jag gör dåligt ifrån mig en gång. Nu ska jag gå och dö en stund och sen kanske jag är gladare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0