A list of things we said we'd do tomorrow

Söndag brukar ju vara en sån dag då jag bara ligger i sängen och gör mest ingenting alls hela dagen. Men idag fick jag tummen ur lite grand och var.. tja, hyfsat produktiv, för att vara jag. (I och för sig sov jag till elva.. men vadå då. )
Som sagt, så lyckades jag hålla mig borta från att slösurfa vilket är fantastiskt ogivande ändå.
Så jag har hunnit göra följande:

- Jag har sytt en kjol! En fantastiskt fin prickig. I och för sig så är det en sån tight modell som jag inte riktigt vill/vågar bära eftersom att jag vill undvika att se gravid ut. Men jag tycker om den i alla fall! Svart med vita prickar. Den är så fin så!

- Jag har försökt fortsätta med att rensa bokhyllan. I praktiken så har jag bara lyckats med att sprida ut en massa tidningar över golvet i mitt rum, men.. Om någon frågar, så håller jag på att städa.

- Jag har plockat blåbär med min mor! Jag tycker ju inte riktigt om skog,, så den enda situationen då man kan hitta mig bland träd, är när jag plockar blåbär. Kärleken till blåbärspaj är större än skogshatet, helt enkelt. Jag hade Does it offend you, yeah? som tuffaste plockarmusiken så det funkade ju. Så nu kan jag baka!

- Jag har bestämt mig för att boka biljett till ATL och tänker göra det snarast. Pepp!

...eh, okej nu när jag ser det uppradat såhär så märker jag ju att det inte var speciellt mycket. Eller speciellt imponerande. Men alltså.... det är söndag, okej? Låt mig vara stolt. Mmmmh. & for the record så har jag bytt profilbild också. Alla bryr sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0