Trött

Nu är jag trött.
Jag har vant mig vid att göra nästintill ingenting, min kropp och hjärna har gått in i jullovsmode.
Då blir jag jättetrött av att göra något överhuvud taget.

Idag ringde sötaste Eve och undrade om jag ville ut i det arktiska klimatet och gå en sväng.. och visst ville jag det! Det är ju alltid trevligt att gå och prata.. Det finns ju alltid nåt att prata om! (Fast visst bröt vi av det duktiga med lite fika på kvantum för att värma oss, ehe.)

Sen kom jag hem och parkerade i soffan. Såg The Shining, en skräckfilm från 80-talet.. Mamma tyckte tydligen att den var asbra men jag var inte imponerad.. Jag hatar skräck över huvud taget, men den var ju så vansinnigt dryg också, inte kul någonstans!

Men i alla fall. Jag är inte van vid att röra på mig såpass mycket. Så nu är jag himla trött. Och ska sova.

Det är typ det jag har hittat på idag. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0