Träningsvärk, växjö och klänningar

Ajajaj. Jag har rätt mycket träningsvärk i ungefär hela kroppen just nu. Igår var det ju dans, dans, dans, och idag var det idrott. Åh jag dog lite grand.
Men om man ska ha ont, så är faktiskt träningsvärk ganska positiv smärta... om det finns sådan, alltså. Liksom, jag sitter still och allt är fine, när jag rör på mig blir jag påmind om att jag faktiskt har tränat. Lite grand. Ibland. Faktiskt.

Annars är livet ganska nice at the moment. Imorgon är det studiedag. Saken är bara den att det nog är säkrast att lägga sig någon gång vid halv tio eller sådär, eftersom jag ska upp omänskligt tidigt imorgon.
Vi har planerat en tripp till Växjö. Illa är bara att tåget går fem i åtta, och eftersom Gislaved är en retarded stad finns ingen busstation, vilket innebär att vi ska sätta oss på bussen vid fem i sju! Känns väl lagom peppat. Men äh, en tidig morgon dör man inte av. Jag ska ha finfredag och klä ut mig till någon sorts emo-ballerina!

Så ja, jag är glad, ska kolla på Gossiprepriser, och imorgon åker jag till Växjö! Åhå verkligen inte helt fel alls.

Så nu ska jag göra något annat. Typ.. drömma om kanske världens finaste klänning som jag har hittat på hm.


Är den inte bara så fin så man lyser upp lite i hjärtat? I do, i alla fall.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: anna

den där klänningen är superfin! men jag vill ha den i vitt :)

2010-01-28 @ 21:21:58
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Leonard

Jag fick gå upp kl. halv 5 en gång för flyget, lagom roligt det med haha :) Haha det är som vi bodde typ totalt isolerat ju, inte ens busstation :o



Hälsa!! :D Och ha det bäst i Växjö :D:D

2010-01-28 @ 22:15:36
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Lina

JAG VILL HA DEN !!!!!!!!!!!!!! <3

2010-01-29 @ 23:15:04
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0