There'll be no last chance to promise to never mess it up again.

Hur är det möjligt att verkligen inte få något vettigt gjort?
Jag hade så storslagna planer om att jag skulle plugga en massa matte, kolla andra läxor, packa och vara helt alldeles jätteförberedd till imorgon.
Men alla mina planer gick dessvärre i kras. Vad jag har presterat idag är att äta semla, göra några matteuppgifter, sitta framför datan och spela gitarr. Har dock börjat lära mig dagens finaste låt Be Mine (coverversionen med Ellie Goulding och Erik Hassle). Det känns ju rätt fint faktiskt!
Men jag kommer ju inte ifrån det faktum att det fanns vissa andra viktigare saker som jag borde ha uträttat idag.

Men äh. Det skiter jag i just nu! Ska bara lyssna på liite mera musik innan jag somnar.. Imorgon väntar, hm. Jag känner att jag missbrukar ordet döden. Men det blir toongt imorgon! Det känner jag.

P u s s.

http://www.youtube.com/watch?v=6ovW5HmRoGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0