Oh, he don't care about your problems

Åh vad jag är trött! Idag (efter att jag hade sovit bort hela morgonen, givetvis) tog jag tag i mitt liv & försökte samtidigt hålla mitt nyårslöfte som handlar om att vara positiv och säga ja till saker.
Så jag åt lite kycklingpaj, klädde på mig dubbla lager och hängde med mamma ut i skogen för att åka längdskidor! Den, ni. Jag är ju annars inte så himla glad i att göra saker som är good for me.
Men i alla fall. Nu är jag hemma och jag är trött. Går runt och ser ut som jag gjorde typ hela vårterminen i nian - leggings, långt linne och gosiga klasströjan. Den blir ju inte så himla använd annars, det känns inte så himla aktuellt att gå runt på gymnasiet och ha en tröja där det står "nu spolar vi Lundåker" på ryggen, komplett med namn på alla i min gamla klass och självklart en bild på en toa. Speciellt inte när jag tyckte att både lundåker och klassen var rätt vidrig! Men i alla fall. Den funkar att använda här hemma.
Vad jag skulle komma till var att jag inte gick runt och såg ut såhär igår. Jag fick nåt ryck innan jag skulle gå och hänga med fina vänner och fick för mig att jag skulle sminka mig.
Så då fick jag för mig att dokumentera denna händelse eftersom dealen med att jag sminkar mig är rätt sällsynt.
Sen kom jag på att det typ inte syns på bilderna.. men i alla fall.


Yo maddafackas!

Och jag är jätteseriös. Så ni vet.

Nu ska jag äta lite mat tror jag minsann.

(Pulp - Sylvia)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0