Killing time

Eh, ja. Jag har ganska tråkigt. Så ni vet.

1. Brukar du avge något nyårslöfte?
- Ohja. Alltid. Alltid fast besluten om att just det året ska bli ÅRET då allt händer.. Men så blir det inte alltid.

2. Läser dina föräldrar din blogg?
- Uhm, inte vad jag vet.

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
- Åh, dokusåpor verkar ju himla läskigt.. Men typ.. eller nej, jag vet inte, haha.

4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
- Åh det finns ju så många! Mina leopardleggings är ju fina.. och ramoneströjan.. Fast just nu är det nog pappas gråa kofta som jag har fått adoptera. Vafan, det är lov, jag sitter hemma och bryr mig inte sådär himla mycket om hur jag ser ut.

5. Hur ska du fira jul i år?
- Nejmen det är ju så himla långt kvar! Men ja, antagligen med familjen & mormor, som alla andra år, haha.

6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
- Mja alltså det beror ju på. Men ganska mysigt ändå!

7. Har du ringt polisen nångång?
- Nej, som tur är.

8. Har du firat jul utomlands någongång?
- Nej.. eller, jag vet inte. Kan ha varit i england när jag var liiten, tror inte det.

9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
- Alltså fulaste vet jag inte, beror ju för det mesta bara på om man kan bära upp det.. Men oskönaste & minst använda är lätt jeans!

10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?
- Skulle vara himla ballt att vara ung på åttiotalet!

11. Vad anser du om gayäktenskap?
- Äktenskap som äktenskap, tycker man om varandra så spelar det ingen roll tycker jag.

12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
- Alltså where to begin? Haha.

13. Har du fått skit för något du bloggat om?
- Uhm, ja.

14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
- Usch nej!

15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
- Hm, än så länge har jag nog lyckats hålla mig lugn!

16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
- Eh, schizofren. Blommigt, kjolar & klänningar ena stunden, nitskärp och converse nästa, plus alla dagar i leggings + tröja, när jag inte orkar bry mig.

17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
- Deanna.. Efter en Nick Cave låt, haha.

18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
- Uhm, vet inte. Isländska kanske? Eller, räknas det till norden? Vet inte.. :')

19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
- Roligt jobb med dålig lön! 

20. Vad ska du göra imorgon?
- Inte en aning. Sova, läsa, spela gitarr, sitta och glo. Vanlig lovdag, vad jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0