Jag svamlar på som vanligt!

Som sagt hade jag värsta planen att försöka vända tillbaka på dygnet lite grand innan skolan börjar, liksom stiga upp lite tidigare så jag kan somna tidigare sen..
Jag vaknade till lite vid nio. Första tanken var "Jag borde stiga upp nu..?" Andra tanken var "Äääh, fuck off." Så vände jag mig om och sov i två timmar till, så jävla gött!
Men nu har jag varit uppe ett tag, hunnit äta frukost, klä på mig (givetvis favoritkoftan!) och platta luggen.. Men jag hade dock en väldigt dålig hårdag idag! Men that's what you get när man är så bright som jag och går och lägger sig med nytvättat hår.

Men nu ska jag dra på mig en mössa och typ.. många lager kläder och ta mig ut i världen! Nu när jag faktiskt har lov & är vaken är det ju bäst att ta vara på de få timmar på dygnet då det faktiskt är ljust.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0