Random funderingar.

Facebookabstinensen gör sig påmind. Jag undrar hur i hela världen jag ska klara mig genom hela helgen.

Idag ska jag gå på hockey. Jag är inte så peppad. Men jag får hänga med fina vänner så det gör egentligen ingenting faktiskt.
Och ikväll är det nypårskonsert. Fråga inte varför det heter nyårskonsert när den är den sextonde januari för det har jag egentligen inte fått någon riktig rätsida på.
Men finaste Hanna är ju med i orkestern som spelar. Och en dag för ett tag sedan fick jag lite dåligt samvete över att jag aldrig kollar när hon spelar. Så då bestämde jag mig för att be hanna fixa en biljett åt mig. Ännu bättre var det när jag fick reda på att jag går gratis på grund av att jag går estet musik!
Och fast att orkestrar inte kanske är hundra procent min grej så tror jag faktiskt att det kan bli himla bra.
Jag har dock fortfarande inte bestämt kläder.

Jag har idag fastslagit, att jag blir väldigt imponerad av folk som alltid har målade naglar. Alltså, som är fina. Inte avskavda och sådär.

Den här veckan har jag blivit kär i låten First day of my life med Bright eyes. Så vansinnigt fin.

Det var dagens svammel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0