Casual friday, minsann!

Yo maddafackas det är fredag!

Allt är bra. Fast.. jag har beslutsångest gånger två just nu!
Man kan kanske säga att det ena skulle kunna ses som lite viktigare än det andra.
- Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, ska på nyårskonsert.
- Jag vet inte vad jag ska välja som individuella val/valbara kurser till tvåan.

Klädvalet står mellan en rutig kjol som är.. okej det är ju massa färger och inte så himla seriöst men den är lite mer dressy. Det andra är min älskade vita tyllkjol, med svart och ljusrosa till. Det är liksom lite mera ballerina/emo över det.
Så jag vet inte alls.

Valen till skolan är ju bara.. ah det vet jag inte alls. Eller, jag vet ju en massa jag vill läsa men allt krockar och yadayada så har ingen aning om vad jag måste välja bort.

Annars, är livet rätt fint. Fast.. saken är ju den att jag tänker gärna alldeles för mycket och det mår jag inte så bra av. Jag börjar liksom veckla in mig och få för mig en massa skit som gör att jag blir less. Sen får jag för mig att jag inte bara får för mig, att det faktiskt är så som jag tror. Men.. alltså det ska jag inte gå in på.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0