Boredom

Alltså, jag har precis återupptäckt youtube. Det är ett ganska så jätteawesome tidsfördriv, faktiskt.
Jag kan sitta hur länge som helst och kolla på skumma liveversioner av låtar som inte finns på spotify. Och göra annat.
Hur som helst, idag tycker jag att det är väldigt entertaining.

Kanske för att jag har väldigt tråkigt.

Men inte gör jag nåt åt det. Jag skulle ju väldigt mycket behöva läsa i min bok till engelskan och öva på mina instrumentläxor..

Men då sitter jag hellre här och har tråkigt med min vän youtube, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Viktor

youtube är nog det bästa av tidsfördrivare

2010-01-25 @ 18:59:12
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0