Virus

Men åh.

Min skoldata, som har blivit i stort sett mitt liv, har fått virus.
Det känns väl sådär kul. Jag bara satt och satt imorse, och plötsligt så, ja. Nu sitter jag på mammas data.. det får jag också göra nu hela lovet, eftersom jag varken kan eller vågar röra min egen. Känns ju också sådär kul.
Men om jag ska tänka positivt, så kanske jag får tummen ur och gör fler andra vettiga saker gjorda istället för att bara sitta och facebooka hela dagarna. Men åh vad jag kommer att sakna spotify runt mig 24/7!

Men som sagt, tänka positivt. Idag har jag fått tummen ur och skrivit ett CV. I och för sig ett väldigt glest sådant, men ändå.

Imorgon ska jag och Hanna få tummen ur ännu mera och gå runt i hela Gislaved och tigga sommarjobb. Kanske tidigt, men, som jag konstaterade igår - om jag inte får ett sommarjobb kommer jag att vara så desperat efter pengar att jag rånar en bank. Eller horar ut mig. (;

Annars, så händer ingenting här. Det är alla hjärtans dag och jag är depp och ensam.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Ja du sommarjobbet kanske ändå är bättre.. haha :D

2010-02-16 @ 16:59:27
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0