Trassliga tankar

Vilken dag. Orkar inte skriva nåt vettigt just nu. Men jag har varit helt utmattad hela dagen, har halvsovit på varenda lektion. Dansen var sjukt fin som vanligt, men ah. Orkar inte ens sjunga med i Land locked blues, vilket jag alltid gör annars.
Har varit lite allmänt less idag.. Men ja. En vettig konversation gör faktiskt saker mycket lättare. Ja alltså vad ska jag säga. Skönt att gå ut sin åsikt ibland. Utan att bråka. Bara.. ja. Jag är faktiskt riktigt tacksam över att jag har så fina vänner. Times like these får jag mig en tankeställare. Jag reagerar som jag gär och fattar ingenting.. Sen efteråt fattar jag att det är för att jag bryr mig så jävla mycket. Åh mina fina vänner.

Men ja. Det är ju ett ganska så jättestort spanskaprov imorgon också.. Och jag har inte riktigt orkat plugga. Can you say, panik? Jag tänkte sitta och panikläsa ikväll men jag orkar ingenting.
Jag vinkar hejdå till ett fint betyg och skiter i grammatik och glosor.
Det får väl gå åt helvete då.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: tack så mycket! :)



åh, spanska är så jävla tråkigt. har alltid haft lätt för språk och tyckt att det är ett relativt roligt ämne, men nu är det sååå tråkigt. våra lektioner är så oerhört trista: vi får en uppgift, blir klara efter tio minuter och spenderar följande halvtimme med att stirra tomt ut i luften. sen kommer läraren och ger oss ytterligare en helt meningslös uppgift som man inte får ut ett skit av. riktigt drygt!

2010-02-12 @ 18:46:44
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0