Tramsfestivalen

Vad är då detta för trams, undrar ju ärligt talat bara jag.

Jag sitter och kollar på melodifestivalen nu. Kanske är jag ovanligt lättirriterad eftersom jag är lite sjuk.
Men har inte det bara dragits ner till en ny nivå av värdelöst?? Alltså, seriöst. Så jävla dåligt. Det är ju knappt att man orkar skratta åt det!

Nu är det Pernilla Wahlgren.. Min kommentar var, efter en halv sekund in i låten när hon öppnade munnen, var helt enkelt "men vafan."
Och i det där patetiska försnacket där de sitter och pratar om något totalt onödigt och intressant, konstaterade jag att hon nog hade snott hennes outfit från Sound of Music..
"Hon klär sig som en förrymd nunna från schweiz!"

Och de här patetiska skatepunkpojkarna. Efter att jag hade slutat skratta så jag nästan grät (andra versen, ungefär) kunde mamma bara konstatera att:
"Han har ju shorts och tubsockar på sig!"

Ja, alltså, vad finns det att säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0