Svammel!

Yaaow!

Det är torsdag och jag är glad.
Eller, alltså, jag har fortfarande rätt ont i min käke. Jag kan typ inte äta. Väldigt konstigt.
Men annars, så! Jag har kommit ur jeansen jag fick för mig att ha på mig idag (på grund av grav inspirationsbrist). Jaa, jag. I jeans. Det händer ibland. Men imorgon har jag tänkt ha kjol igen faktiskt!
I alla fall. Dagen har varit bra. Matte är ju rätt lame och vi körde världens onödigaste lek på gympan, men ah.
Vi fick pannkakor till lunch och det sitter ju alltid rätt bra.

Sen är ju faktiskt EOS ganska party. Vi bestämde oss för att få tummen ur och faktiskt göra något på lektionen. Så nu vet jag att det går visst att göra om Tummelisa till en nutida, realistisk stårry som innehåller kidnappning, (nästan) våldtäkt, att bo på gatan, arranged marriges (vad heter det?) dramatiska bröllop, och dessutom sång och dans.
...okej det där med realistisk vet jag inte om man kan kalla det. Men ändå! Can you say, fantasi?
Liksom, det är ju alltid rätt fett med flumlektioner där det är helt okej att sätta sig i Oasen och flumma om man känner för det.

Sen blev det lite bestämt att jag ska spela bas på konserten som ESMK09 ska ha för föräldrarna på måndag. Om jag inte blir rädd och backar ur. Men förhoppningsvis så lär jag mig på en kväll (eftersom vi ska spela upp det imorgon) och så kommer det gå jättebra. Hoppas vi.

Annars är livet kind of fett. Imorgon är det finfredag, om en halvtimme är det Glee och ja, vad ska man säga. Jag har en bra dag trots tråkig outfit! Nu vet jag att det går också.. Haha okej men ah.
Eh, nu svamlar jag.

Såattehja. Jag ska sätta mig och spela lite Bright Eyes nu innan jag parkerar mig med en kiwi framför Glee.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0