Skyll dig själv

Jag är sjuk.

Jag försöker skriva en uppsats om Napoleon.

Jag orkar ingenting.

Jag vill helst bara ligga i soffan, lyssna på Bright Eyes, varva med lite Gossip Girl, äta choklad, spela gitarr och dö.

Varför har jag inte skrivit denna dumma historia tidigare??

Jag får skylla mig själv.

Jag ska försöka skriva så det ryker nu när jag sitter här och äter vindruvor i min pyjamas..

Sen kan jag ligga och dö.

Over and out.

Update: Istället för att skriva sitter och och kollar NME TV. De spelar Matters At All med Kids In Glass Houses, jag tänker "Åh, jag tycker ju om den här låten!" Sen kommer jag på att jag inte har en aning om hur låten är, att jag alltid är för upptagen med att följa vad som händer i musikvideon.. Snacka om dålig simultanförmåga.

Okej, nu borde jag verkligen skriva. Förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0