Nu jävlar!

Nu jävlar. Nu jävlar är det lördag, jag har råkat sova bort halva dagen. Klockan är snart halv tre och allt jag har åstadkommit idag är att vakna, äta brunch, duscha, kolla på Scooby Doo (så jävla bra!) och 90210.

Så nu jävlar, ska jag få tummen ur är det tänkt. Städa rummet (på riktigt, inte fuska som vanligt) och plugga. Jag har rätt mycket att göra... Tänkte att jag skulle få en massa uträttat nu på lovet, men nu är det ju då lördag och jag har inte hunnit med något av det jag vill.

Så nu, nu, nu. Nu dunkar jag fjortispepp-listan som jag kanske borde skämmas för att jag lyssnar på, (misstänker att detta inte är så himla indie, direkt) och städar järnet. Jag lovar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0