No I don't know you at all

Nu är det fredag igen! Det är ju nästan stört vad fort tiden går. Och det är väl.. bra.
Anyways. Fredag. Finfredag. Det firas med hängslen och smink. Och det är ju inte varje dag!
Och så ska jag hänga med sötaste tjejerna ikväll och det är ju alltid hur fint som helst. Så jag är glad.
Eller.. ah jag vet inte riktigt. Jag är ju lite konstig och kan bli lite osäker ibland. Eller jag vet inte. Jag kan vara helt glad och helt utan anledning, på grund av nåt helt random som inte har med mig att göra så kan jag bli helt depp.

Men att vara depp kommer jag ingenstans på. Så nu tänkte jag faktiskt ta mig i kragen (eller i hängslena, i dagens läge), peppa upp mig lite med fetaste spotifylistan, kanske städa lite. Det kan behövas. Orkar jag inte det så nöjer ajg mig med att dansa runt i rummet och sjunga med.. Fast att jag har blivit förkyld igen och har min vackraste målbrottsröst med världens minsta register. Men vad gör det, liksom?

Ah, så jag ska göra mitt bästa för att peppa upp mig från ett smått oförklarligt depp-ryck. Helst till tonerna av         La Roux – Colourless Colour

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0