Jag orkar verkligen inte den här veckan.

Åh vad jag inte orkar mera nu.

Jag gav upp på samhällspluggandet illa snabbt igår.. Fick ångest för att jag sket i att plugga, och fick ännu mera ångest av att läsa i boken och se allt jag inte kunde. Så jag lessnade ur. Förträngde allt som hade med samhäll att göra, lade mig i sängen och lyssnade på Håkan. Det var ju rätt fint i alla fall.
Och det gick inte helt åt helvete idag, i alla fall. Vet inte hur bra det gick.. men det kändes inte helt värdelöst, så jag ser det positivt.

Ikväll har jag försökt plugga matte. Okej, jag gjorde givetvis ett avbrott för min dagliga dos Gossip Girl. Men ändå. Jag har räknat och räknat. Jag är inte i närheten av att vara klar och fatta allt, men vad kan jag säga. Jag lessnade ur idag också.
Så nu tänkte jag sova.

Men jag borde inte klaga, egentligen. Trots matteprov. Imorgon har jag sovmorgon, matte, teori på idrotten på grund av snöiga tak (och det är klart att man gillar det!), och det onödigaste ämne jag någonsin haft (fast det är rätt kul!), eos. Sen slutar jag.. Då ska jag gå hem och dö, hade jag tänkt mig.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A J A N Z O N

sv, du säger de alltså :o de är svinigt länge sen!

<3

2010-02-24 @ 22:29:02
URL: http://matiildus.blogg.se/
Postat av: linnea

heeeej! jag vet inte om du kommer ihåg mig men jag kommenterade här för en månad sen tror jag.. jag har inte sett din kommentar förens nu.. blogg.se hackar hela tiden så iblands ser man inte ens om ngn har komenterart... men jag skulle jätte gärna vilja ha en invite på lookbook:)



KRaaaam!

2010-02-26 @ 17:38:41
URL: http://lynniea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0