Jag älskar mitt läppstift

Denna onsdagseftermiddag har spenderats med snygga Evvutt och hennes fiskar i Happy Aquarium. Mogna_girls_93, eller?

Nämnvärt är också att jag gav bleka läppar en chans idag! Jag fick för mig att jag skulle sminka mig, sagt & gjort. Sedan, innan jag skulle dra på en massa av mitt kära rosaröda läppstift som jag sällan visar mig bland folk utan, testade jag bleka looken.. Klarade mig dock bara i typ tre minuter. Jag överlever inte utan röda läppar, det bara är så.

Men nu, ska jag äta lite vegetarisk lasagne (så sinnessjukt gott), och sedan träffa Hanna & Oscar, så ska vi hänga på Öppen scen-kvällen här i gislaved. Visserligen brukar väl banden som spelar inte alltid vara i världsklass direkt, men vadå, liksom. Hur ofta händer det något här annars?

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0