Blöh

Jag känner verkligen att jag skriver värdelöst just nu. Inte för att jag faktiskt inbillar mig att någon varken bryr sig eller läser detta, men det känns inte kul att inte ha något vettigt att skriva. Inte ens jag tycker att det är så himla underhållande att sitta och skriva lama anektoder och sammanfattningar om mina dagar.. Kanske är det bättre att inte skriva något alls, då?
Jag vet inte. Nu är jag trött och rätt opepp.
Kanske fortsätter jag skriva meningslöst och tråkigt? Eller, så kanske jag slutar svamla på just den här adressen ett tag, i alla fall. Eller, ja. Jag skriver om jag har något som i alla fall jag tycker är hyfsat vettigt. Annars struntar jag i det.

Men det märker jag väl.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Lina

NEJ SLUTA INTE!!!<3

2010-02-18 @ 23:56:46
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0