Stabil chey

Alltså.. jag bestämde mig för att följa med min familj och se tredje Narniafilmen på bio innan (trots att jag inte sett tvåa och att det enda jag kommer ihåg från ettan är att den var tråkig). Mest för att jag var sugen på godis.
Alltså, går jag ut i kylan och sätter mig och ska se en film som jag är ganska säker på att jag inte kommer tycka om speciellt mycket, och tjockar mig. Jag gillar ju inte ens fantasy, liksom.
Filmen i sig var väl helt okej. Jag drar ju lite careface på svärd och drakar och gigantiska mutant-ormar egentligen.. Men ändå så lipade jag. Tre gånger.

Alltså, fattar ni? Jag satt och grät tre separata gånger under filmen. Som jag inte ens brydde mig om och inte ens tyckte var speciellt bra.
Jag som inte ens brukade gråta till I taket lyser stjärnorna.. Det var väldigt vilken stabil människa jag har blivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0