Well I'll have a cup of tea and then I'll change my name

Jag börjar få dåligt självförtroende. Jag klarar inte av att dricka te.

Allvarligt??? Dricker du inte te??? Du är ju engelsman för helvete!!!! Du MÅSTE DRICKA TE!!!ett!!1111!!one

Fatta hur ofta jag får höra det. Jag har försökt, men det är ju så jävla äckligt. Det bara.. smakar ju inte alls gott. Men jag känner, på allvar, att jag aldrig kommer bli accepterad som människa i samhället om inte jag börjar dricka te. Speciellt inte om jag flyttar till england. Hela landet kommer typ.. kollektivt kväva mig med tepåsar. Alternativt kommer PG tips-apan att hemsöka mig och döda mig i sömnen.


..okej, jag kanske tar i lite nu. Möjligtvis överdriver jag. Men alltså... Seriöst, jag känner att jag måste lära mig dricka te fast att jag tycker att det är skitäckligt. Bara så att jag ska kunna säga att jag är från England utan att bli lynchad.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Nej, var jag den som fick dig att uppnå den nivå att det blev ångest av det hela? D:

Du måste ju inte dricka te, haha.

Förlåt :(

2010-08-11 @ 22:57:07
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du! Innan jag flyttade till Regnland drack jag UTESLUTANDE kaffe. Hatade te. För alltså, tja, det är ju skitäckligt. Men. Nu minsann dricker jag minst en kopp te om dagen. Vet inte hur detta hände. Man vänjer sig helt enkelt. Jag gillar din blogg, för övrigt. Puss!

2010-08-15 @ 20:46:07
URL: http://thedrowners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0