Tjejen med koll här!

Ohyes vad jag har tagit tag i mitt liv nu. Bokat bussbiljett till imorgon, städat upp (lite i alla fall), sagt till mamma att köpa nässprej, lämnat nästanförsenade saker till bibblan, lånat några Sonic och Atonement till bussresan. Nu ska jag bara packa också.. Men det orkar jag inte precis just nu. Just nu tänkte jag faktiskt sitta i den sällsynta solen och läsa lite grand. Packningen springer ju inte iväg.

(här tänkte jag visa en bild på hur pepp jag är på att åka till estocolmo men sen kom jag på att jag är förkyld och ser skabbig ut idag så jag struntade i det. Sorry. Ni får en bra låt istället.)

Mark Ronson & The Business Intl – Bang Bang Bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0