Timo och annat fint

Igår var  typ.. fint. (Ibland får jag slut på adjektiv och då blir det så.)

Jag gjorde typ sämst första intryck på människorna jag åkte med eftersom.. eh, jag har två alternativ när jag träffar nya männniskor:
1: Vara skitjobbig, prata hela tiden, säga dumma saker, vara allmänt dampig och neurotisk.
2: Vara tyst och blyg och lam.

Igår blev det tvåan. Så jag verkade nog sjukt trist. Men jag hade kul ändå. Det var ju Timo, liksom. Det kan ju inte bli annat än bra. Och så träffade jag fina Anna också vilket var rätt tufft.

Det här är för övrigt den enda sammanfattningen som jag orkar med. Men det var en fin tisdag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Äh! Du var ju inte direkt tyst :D

Helt awesome att du följde med! :D

2010-08-11 @ 22:54:18
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Linda

Och tack förresten för komplimangen om bilderna :)

2010-08-11 @ 22:54:55
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0