This is a good idea...

I wouldn't do it if it wasn't one, I wouldn't do it if it wasn't one.

Så säger Arctic Monkeys.

Själv anser jag att this is a really fucking bad idea. Hur som helst gör jag det ändå.

Det är ju såhär att i fredags gick jag och Hanna för att köpa gymkort och boka tid med en instruktör. Såatteeh, vi ska vara där imorgon. Klockan åtta. På morgonen. På gymmet.

Jag vet inte riktigt hur det hände att jag gick med på allt detta utan att någonstans stanna upp och liksom.. "just say NO!" typ.

Hur som helst, it's happening. För sent att backa ur nu. Planen är alltså att jag ska börja gå på gym. Och träna.

Vart fan är världen på väg? Nä, jag känner att jag måste lägga mig i sängen, äta lite kladdkaka och kolla på lite Gossip Girl för att lugna ner mig från alla träningstankar. Jeez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0