Something’s coming, but nothing ever does

Eh okej. Jag dör. Vafan, jag skulle ju sluta säga det. Men i alla fall. Jag är lite överexited.
Jag har knarkat Pains of being pure at hearts nya låt (finste bandnamnet, finaste videon, finaste låten, så jävla fint!) ett tag nu och efter en googling så insåg jag att de spelar i Malmö nästa lördag. Malmöfestivalen. Fy fan vad jag vill vara där. Lördagens schema?

- Pains of being pure at heart
- Maskinen
- Per Egland
- Jonatan Johansson
- Shout out louds
- Familjen

Alltså.. fatta vad värt detta är? Jag kan verkligen inte säga nåt annat än att jag dör. Jag är så sjukt hyperpeppad på att åka dit så det finns inte.

Okej, små, små förhinder finns ju, till exempel har jag ingen att gå med, inget lokalsinne, ingen skjuts och inget boende, men det är ju bara småsaker som går att lösa. Hoppas jag. Ehe.

Jag ska försöka se om dessa små förhinder går att lösa. Och om de gör det? Åh jag är så jävla där så det finns inte. Dör, dör, dör.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0