Random liv

Alltså.. vad kan man säga? Ibland funderar jag på hur frisk jag är. Sen tycker jag synd om min familj som måste stå ut med ett stolpskott som jag. Följande hände för typ fem minuter sedan:

(Vincent knackar, börjar öppna dörren)
Jag: "Vänta! Jag har inga kläder på mig!"
Han: "eh..." (med stängd dörr) "Jag undrade bara om du ville kolla på CSI Miami?"
Jag: "Nae."

Och så tar jag på mig pyjamas, går ut till tvn.

Jag: "Alltså, jag var ju ute och gick, så var det så varmt, så tänkte jag att jag tar av mig klänningen en stund så blir jag kall igen!"
Han: ".....? Eh, okej."

Sen går jag. Och så undrade väl han vad han har gjort för att förtjäna någon som mig till syster. Ehe.

Kommentarer
Postat av: Viktor

10 poäng.

2010-08-13 @ 15:53:41
URL: http://viktorwestin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0