Om man skulle dela in dagens aktiviteter i kategorier..

Håhåjaja. Mycket viktiga saker som står ivägen för att jag ska blogga en massa. Eller typ inte.
Det enda vettiga jag har gjort idag är att träna. Det gjorde jag och Hanna imorse.. Fruktansvärt jobbigt. Men jag är nu stolt ägare till ett gymkort! Cool grej.

Sen har jag i och för sig gjort en del ovettigt också. Nördat spotifylistor med Linnea, bytt facebookspråk till franska, stekt misslyckade pannkakor, kollat på Britains next top model, ätit blåbärspaj, gjort ett misslyckat försök till att städa rummet (igen), bakat kladdkaka, tittat på Gossip Girl samtidigt som jag försökt förklara handlingen (och därmet insett på riktigt hur jävla invecklat och absurt det är! Fast på ett bra sätt, såklart), ätit, tittat på en helt flummig men ganska rolig film, och stickat.

Först tänkte jag att det är lite illa att jag har gjort EN vettig sak idag och (räknar) elva helt onödiga saker. Men sen kom jag på att det är ju helt orättvist att dela in livet i kategorier sådär. Till exempel, att titta på Gossip Girl är ju ganska vettigt ändå.

Nu svamlar jag. Borde sova. Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0