Hurtig_tjej_93

Det var som fan vad käck och friluftig jag kan vara då.

Jag steg upp tidigt (okej, klockan var nio. Det är tidigt, för mig.) och cyklade (!!!) till holmen med min mor för att plocka blåbär.
Let's recap mitt liv: Jag hatar skogen ganska mycket. Jag hatar att cykla ganska mycket. Jag hatar att stiga upp tidigt ganska mycket.

Vad drar vi för slutsats? Jag tycker väldigt mycket om blåbär.

Sedan tänkte jag dokumentera denna händelse.. Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord.




Vad vill jag då säga med den här bilden?
- Hej, jag har plockat blåbär tills mina fingrar blev lila. Ambitiöst. Entusuastiskt.
- Hej, jag har jeans på mig! Majgad. Det är inte varje dag. Gotta get that on camera, typ.
- Hej, jag har klippt mig och vet inte riktigt vad jag ska göra med min lugg.
- Hej, jag är så pass ytlig att jag inte ens går ut i skogen en lördagmorgon i augusti utan att ta på mig läppstift först.

Sen kan jag kanske tänka mig andra saker som jag säger med den här bilden. Typ,
- Hej! Jag är lätt retarderad!
- Hej! Jag kan inte städa mitt rum!
- Hej! Jag har ingen klädstil!

Men eh, man kan ju få välja själv vad som är mest passande. Eh ja, man måste ju bjuda på sig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0