Bästa komplimangen

I lördagens åt vi på Jensens, och efter jag hade ätit gick jag till toan för att ta lite nässprej. Frida råkade befinna sig där ochså, och när hon kom ut stod jag och snöt mig. Vad får man höra?

Frida: "Vad duktig du är på att snyta dig!"
Jag: "...?"

Vad ska man säga. Kan tilläggas att detta är samma tjej som satt i mitten av ovanstående resturang och sa, ganska högt "Så vadå, har du haft sex med djur, eller?" ganska högt. Till en fjortonåring.

... jag tycker om mina vänner. Fast att de är mer eller mindre störda i huvudet. (;


Kommentarer
Postat av: stephiii

HAHAHAHAHA

gud va jag älska läsa din blogg...

jag skratta ut högt hahah

2010-08-12 @ 20:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0