Vår

Det känns fanemig som att våren är här!
Eftersom jag har rätt mycket tid nu när det är lov så går jag ju gärna ut på promenaaaaaader. Idag sken till och med solen. Jag vandrade med Lykke Li varvat med lite Pete Doherty och Muse (jag är så jävla namedroppande och tuff och credig.. eh.. eller inte.). Jag hade dubbla fluffkjolar och min skinnjacka som jag känner mig som en hells angels-knutte/rockstar i.
Och det var så varmt! Det känns ju som att det var rätt länge sedan man var varm av att gå ute. Men alltså, it's true!
Jag fick till och med ta av mig min läckra nitade skinnjacka som jag är så glad i.

(bild lånad från fina Njomza)
Bara för att förstärka vårkänslan så visar jag vackraste bilderna från när vi satt ute (ja, ute! Frivilligt!) i onsdags. Notera hur brutala vi är på andra bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0