Fin onsdag

Jaghade ju så fullt upp med att vara fundersam och filosofisk igårkväll så jag orkade ju inte ens skriva om hur fin dagen faktiskt var!

Men ja. Vi mötte upp the fierce people på konsum och tjatade lite. Sen köpte vi ganska så sinnessjukt med godis och chips och började gå mot my place.

Planen var ju att vi skulle sitta och nörda oss med Gossip Girl hela långa dagen, men vädret var ju fint så vi satte oss på baksidan istället. Där satt vi och tjockade oss, pratade, lekte lite och levde livet.
Sedan hann vi titta lite grand på film, men jag och två sjukt trevliga flickor, Clara & Njomza, bestämde oss för att gå en promenad efter allt godis och chips. Det var riktigt härligt, prata av sig lite med fint folk!
Sen följde vi Njomzis till bussen, och cyklade hemåt igen. Efter filmen var slut var det också dags för smålandsstenargänget att åka, och sen var den dagen slut (eller först fick jag ett ryck där runt elva och fick för mig att jag skulle hacka en massa hasselnötter, men sån är jag, haha).


Riktigt fina människor det där!

Sammanfattningsvis en sjukt nice dag med sjukt trevliga cheyer (och en pojk, får ej glömmas!)

Så, ja. Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0