Trying to get through to you, my dear

Hur det blev sen med det där matteplugget behöver jag kanske inte skriva. Det räcker väl om jag säger att jag inte längtar till provet imorgon?

Men nu struntar jag i allt sånt. Lyssnar på den här (seriöst, såå mysig!), äter kladdmuffins och läser NME istället. Det känns ganska så mycket mer lockande än fucking histogram.

För övrigt så älskar jag att det finns en grupp som heter "Vi som inte vill ha nån jävla lägenhet i Edinburgh" (och jag lovar, kommer aldrig mer stava den staden fel) på Facebook. Jag kände mig dock inte manad till att gå med eftersom jag hade rätt kul och vid provets slut tyckte jag att den där lägenheten och det där livet jag fantiserade ihop lät rätt trevligt, ändå.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Juste! Sa aldrig det, men Emelie sa att hon inte hade tid att följa med nu ändå.

Men du kanske redan antog att hon inte skulle med eftersom jag inte näämnt något ^^'

2010-04-30 @ 18:51:41
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0