The Boat That Rocked

Okej, jag kan upplysa alla mina miljoner läsare om att jag har sett en jävligt fin film ikväll!
The Boat That Rocked, alltså. Jag menar, snygg kille, jävligt bra soundtrack, plus kul handling? Känns som att det är ganska så rätt film för mig.

För det första..



..med den här pojken i huvudrollen blir det ju inte annat än kul att titta på. Åååh!

Och för det andra. Soundtracket! Sextiotalet sparkar röv med de flesta andra årtionden tycker jag nu. Så jävla fint, alltså.

De två första punkterna (snygg kille och bra soundtrack) brukar ju då räcka för att jag skavara helt såld på en film. Att den då har kul dialog, bra handling, och fint slut, gör ju bara saken äckligt mycket bättre.

Jag säger bara det. The Boat That Rocked, alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0