pppppopadelica

Alltså åh. Orka att sjukligt många bra artister (läs Salem Al Fakir, First Aid Kit, The Pipettes, Hästpojken, Timo Räisinen, The Sounds) kommer till Popadelica i Huskvarna & jag inte har en enda själ som är pepp på att gå med mig.

Det suger lite. Jag vill ju verkligen inte gå själv. Det känns ju minst sagt utstött. Men det känns jävligt korkat att sitta hemma när en biljett kostar typ 400 och Huskvarna ligger typ en timme härifrån och jag har skjuts dit och hem.

Så jag kan säga såhär. En alla mina miljoners miljoner läsare kanske är pepp? Okej, jag ska inte hoppas på allt för mycket. Men helt seriöst. Jag är desperat. Jag går med vem som helst, bara jag slipper gå själv. Spelar ingen roll om jag känner människan ens. Men alltså.. Någon??

Kommentarer
Postat av: Linda

Fasligt fint med underbara artister så nära, haha :D

2010-04-19 @ 22:10:00
URL: http://frictionhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0