Påskproduktivitet

Påsklov nu? Jotack. Jag känner att jag har börjat mitt lov med att vara mycket produktiv.
Jag och Hanna pyntade vårt musikskåp med en himla massa rosa fjädrar när vi hade slutat, och det blev riktigt vackert måste jag säga.. och framför allt, väldigt macho. Och hetero. Rosa fjädrar, liksom. (;
Sen kom jag hem, åt en macka, bestämde mig för att vara ännu mera produktiv, ta en promenad ända till Lidl och köpa tuggummi och drygt ett kilo godis. Tjock? Jag?
När jag kom hem tog jag tag i mitt liv och städade upp lite på rummet. Efter att både mamma och pappa, och till och med min bror, suckade och sa att jag absoluut inte kunde leva på detta vis!
Jag har också hunnit med lite halvmisslyckade chocolate chip cookies. De blev helt okej, men jag påmindes om varför det enda jag bakar är kladdmuffins - det är det enda jag är bra på. Jag behöver lite påminnelse ibland, alltså.
Sen tog produktiviteten slut. Nu sitter jag och lyssnar på gladtöntiga låtar som Paul Simon – Me And Julio Down By The Schoolyard , fin skit det där! Eller, glad blir jag i alla fall.
Äter chips gör jag också. Är lite sådär allmänt nöjd.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0