Kvällskonfundering

Den här kvällen kan se ut på två olika sätt - helt beroende på hur jag tänker.
Det är valborgsmässoafton och jag orkar ingenting. Peppen från tidigare rann av helt och hållet och plötsligt vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Vill mest lyssna på sad, sad songs, ligga under täcket och vara deppig för att jag är ensam.
Och det kan jag ju göra. Det är inte direkt första gången. Sitta och vara ledsen över det jag gjort och ännu ledsnare över det jag inte gjort.

Men vafan. Jag orkar inte. Jag orkar inte vara så jävla patetiskt självömkande hela tiden. Jag skiter i vad jag känner just nu.. Skiter i att jag är arg på min syster, skiter i att jag är arg på livet, skiter i att jag är arg på alla jag känner, skiter i att jag är arg på hela världen, jag skiter i att jag är arg på mig själv.
Jag tänker spela pepplistan på högsta volym, skrika med, skutta runt och skita i allt. Äta choklad och kolla på Glee. Sy en väska. Om jag låtsas vara glad tillräckligt länge kanske jag blir det på riktigt?

Ja, ja. Choklad och musik löser fan alla problem. De flesta i alla fall.

Vampire Weekend – Oxford Comma

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter helt underbart.

Deppväder kräver nästan depphumör. hehe.

I have a duty as friend and HAVE TOO go out.

uh, låter inte typ Gossip Girl-maraton så mycket bättre? ..så länge man slipper gå ut?

nu babblar jag här. inte okej kanske. hah xD



Haa mysigt ikväll, så ska vi peppa sönder h

Huskvarna imorgon! =D

2010-04-30 @ 19:40:30
URL: http://frictionhistory.blogg.se/
Postat av: Clara

Choklad löser det mesta ja.. Hoppas att allt löser sig vad det nu än är.. Även om du bara är allmänt arg på dig själv. Du är BRAAA! I liiiike your styyyllllleee kwinna.

2010-05-01 @ 03:14:12
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0