Fredagen i korta drag

..Och så var det fredag igen. Tiden går så fort att jag inte vet var jag tar vägen!
Idag har jag slängts mellan att vara helt okej, normal, till att vara hur deppig som helst, till att vara glad igen.
Skolan var som vanligt.. Jag hade casual friday med pappas gamla stickade tröja som är.. jättestor. Det ser väl ungefär ut som att jag har slängt på mig en matta? Men alltså, jag gillart. Sinnessjukt skönt är det i alla fall!
Sen bakade jag lite grand, satt och kollade på Bring it on nummer fem (borde jag ha växt ifrån cheerleadingtramseriet med jätteobvious handling by now? Fast, nä.), åt massor av god mat med familjen och trampade iväg till fina Jessi. Där satt jag, hon och Lina och tjockade oss, tjatade, kollade på film.. Sånt man kan behöva en fredagkväll, fin kväll med fina vänner.

Varför jag var emo i eftermiddags (ja jag vet att man inte ska använda ordet emo för att beskriva att jag var deppig, men fuck off.) går jag in på en annan gång (men det är ju ändå mest jag som är en melodramatisk bitch), nu ska jag läsa och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0