En helt vanlig fredag?

Som sagt struntade jag i att det är valborg ikväll.
Okej, ärligt talat så är det väl såhär - om jag ens hade uppmärksammat det skulle jag antagligen stå vid en brasa med mormor, inte supa skallen i bitar och frysa häcken av mig någonstans.
Men i alla fall, jag uppmärksammade ju inte dealen med valborg.

Jag åt lite choklad. Kollade på glee. Sjöng jättehögt. Konstaterade att "FAN! Fönstret är öppet!". Stängde fönstret. Fortsatte sjunga jättehögt. Spelade lite gitarr. Lade mig i sängen. Pappa kom och gjorde min kväll bättre med mera choklad. Jag kollade på finaste filmen Nick & Norahs infinite playlist.

Inte helt fel ändå.

Men nu känner jag att tröttheten sticker i ögonen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0