We spoke for hours

Alltså.. jag tänkte skriva värsta fina sammanfattningen av min sjukt fina helg, men eftersom jag bara sov 5 h inatt vet jag inte hur det blir med det.

På lördag gjorde jag verkligen inte ett skit fram till kvällen. Då klädde jag på mig och drog till mina fina vänner. Det var.. himla mysigt, ibland helt sjukt, hela tiden underbart. Speciellt när vi gick på vår kvällspromenad: bjöd fulla killar på kladdkaka, hälsade på andra, gick och skrattade något fruktansvärt, tills några småpojkar åkte förbi och kallade oss fyllekärringar. Då skrattade vi lite till. Helt nyktra. Jag lovar.
Sedan.. satt vi väl och tjatade mest. Som man gör. Jag kom hem och mamma berättade att ja, visst ska vi åka på bokmässan imorgon. Ah. Kul. Enda problemet var ju då att jag fick sova cirka 5 timmar. Det, plus att jag har ätit sjukt dåligt idag (och druckit vatten ännu sämre) har resulterat i en smått otrevlig huvudvärk just nu. Men det funkar.
I alla fall, vi åkte till Göteborg och var där.. Fick min kalender signerad av Lars Winnerbäck (ja ni anar inte hur häftig jag är.) , såg en intervju och ett seminarie med denna man, gick runt och "kollade på montrar". Okeej, jag letade godis mest. Men ändå. Det var trevligt!

Sen kom jag hem och kom på att jag har baslektion och en läxa som jag inte övat på. Duktigt. Jag hade nog gjort något åt detta om det inte var så att jag är så sjukt jävla trött.

Så nu ska jag faktiskt sova. Gott. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0