I'm so clever, I'm so clever, I'm so clever

Jag har haft både elgitarr och bas. Jag har inte dött. Knappt ens nära. Ja alltså jag skämdes ju lite smått när jag fick erkänna att jag har absolut noll förkunskap på båda instrumenten, men herregud jag skämmer ut mig jämt så det borde jag väl vara van vid by now.

Annars, händer det fortfarande inte så hemskt mycket i mitt liv.
Eller, jo, det kanske det gör. Men jag är omotiverad just nu och orkar inte skriva.

Kan bero på att jag fortfarande inte är van vid att gå i skolan hela dagarna och är helt slut när jag kommer hem.

Anyways. Kram!


Kommentarer
Postat av: Leonardl

Haha ahh verkligen ;)

2009-09-02 @ 20:52:02
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har den enda vettiga bloggen man kan följa, bara så du vet.

2009-09-03 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0