They drive me crazy, are climbing the walls

Jag ska inte försköna mina känslor för att få det att se ut som att jag har ett roligare liv.

För sanningen är den att jag håller på att avlida av tristess.

Har ingenting att göra. Har inte haft något att göra på hela helgen och jag är nu så perverst rastlös. Jag brukar ändå tycka om att softa, härligt att ta det lugnt, liksom.

Men just nu har jag så tråkigt att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen. Det enda som känns snäppet tristare än att sitta här är att skriva min engelskläxa.
Och det är ungefär det enda alternativet jag har, just nu.

Nu har jag kanske gnällt tillräckligt. Jag hoppas att andra har ett lite roligare liv än jag har just nu.


Kommentarer
Postat av: lelle

lyssna på Saucy Monky:) eller kent:D

2009-09-07 @ 19:17:37
Postat av: Karin

Ärligt talat, man behöver inte vara med om en bilolycka eller bli utragen ur ett brinnande hus efter at ha sett döden i vitögat för att uppskatta små saker i livet. Jag menar inte att du verka göra det, men så tråkigt kan ditt liv inte vara : )

2009-09-07 @ 21:49:45
Postat av: Miranda

Svar till karin: haha, ja, alltså du har ju rätt.. jag kan vara lite melodramatisk ibland, hahaha.

2009-09-08 @ 17:04:06
URL: http://teenageboredom.blogg.se/
Postat av: Karin

Fast jag älskar din melodramati men jag ville bara kolla så det är så hela tiden.

2009-09-09 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0