Jag vill inte låta ytlig, MEN...

Jag låter verkligen gnällig nu, för man ska ju inte klaga, men ändå. (det bästa argumentet, haha.)

Igår fick vi våra skoldatorer, och det är ju verkligen inte något att gnälla över, känns väldigt party att få låna en fin liten laptop på sin gymnasietid..

Det enda kruxet är ju att man måste ha någonting att bära datorn+alla sladdar och tillbehör, vad det nu kan vara.
Då tyckte skolans rektorer att det skulle vara bra att förvara detta i en ryggsäck.

En ryggsäck.

En stor , stor, ryggsäck. Grå och svart med en massa remmar och spännen. Och en miljard fack. Och den är ful.

Ursäkta, förlåt, men den är verkligen ful. Reaktioner jag har hört är "Oj, ska ni åka och campa?", annars blir jag bemött med skratt.

Känns kul.

Liksom, man ska ju inte klaga för att vi har ju en data...

Men ändå.

Om jag hittar batterier ska jag ta fotografiska bevis, jag lovar.


Kommentarer
Postat av: lelle

Allvarligt, fick ni gratis ryggsäckar av skolan? Haha, vad förväntade de sig?;)

2009-09-10 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0