Dom står och drömmer, det gör jag med

Imorgon har jag drama på eosen (Estetisk Orientering för alla som inte går estet. Vi får ha alla olika estetiska ämnen i några veckor).

Då ska jag ta med mig en text på svenska, som man ska lära sig utantill och läsa upp. Läraren sa att det var okej med låttexter, om man tar en vers eller så, så det tänkte jag självklart göra. Men jag vet inte alls vilken.

har funderat på första versen ur tåget som går ner till stan med moneybrother (älskar "delar ståplats med tonårsgängen..."-delen), eller typ någon vers ut någon Markus Krunegård-låt.

Men jag tänkte bara fråga om det är någon som har värsta låttexten som är helt magisk. Då är jag mycket tacksam för tips.

Fast.. det skulle vara rätt kul om jag typ tog någon vers ur värsta raplåten, typ "damn that girls a sexy bitch, The way that booty movin I can't take no more, Nothing you can compare to your neighborhood hoe"
och sen typ sitta där och läsa upp det för alla, helt allvarlig. Hahahahaha.

Men å andra sidan, kanske inte.

Nu ska jag sätta mig i solen och läsa.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0