Dagens ilandsproblem

Det där med att plugga? Det gick sådär. Men jag dog inte på provet. Jag bara failade lite halvt. Då gör det ingenting. Förresten så tror jag att typ de flesta failade lite halvt på det provet.

Annars är det bara bra med mig! Har fortfarande inte vant mig vid hela dealen med att gå i skolan, man hinner inte göra allt som man tänker. Eller JAG hinner inte allt jag borde. Mest för att jag gör annat istället, men ändå. Jag är verkligen helt hopplös nu när vi har fått skoldatorerna också. Så fort jag vet att jag har saker jag borde göra (plugga, städa, whatever) så sätter jag mig vid typ Facebook istället. Duktigt.

Men vad gör man?
Förresten. Jag sörjer lite smått.. Jag hade liksom tänkt ut, planerat att jag skulle vara helt uppklädd imorgon, det är ju fredag, liksom. Jag tänkte, Finfredag och Mysmåndag. Dagarna blir roligare med klädteman.

Men det känns ju inte så bright att ta på sig en kjol imorgon. Vi ska ut i mossen och leta efter.. äh, vad vet jag faktiskt inte. Har med Naturkunskapen att göra.
Men ändå. Ut i mossen. Stövlar och allt. Då känns det ju inte som kjoltillfälle.

Så det får väl bli typ.. jeans eller nåt. Jag hatar ju jeans! Fan.

Jag som hade planerat värsta outfiten och allt. Det får väl bli en annan dag.


Ja, ilandsproblem är också problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0