Who never knew his place

Okeejrå.. jag sitter här fast att jag inte har gjort allt jag borde.

jag är nämligen sån, att jag kommer igång, och börjar göra nytta, sedan.. sedan tycker jag att jag har varit duktig och skiter i resten, typ. Inte den bästa abetsmoralen, kanske? Hm.

I alla fall.

Nu tänkte jag duscha, borsta tänderna, öva lite gitarr, och sooooooooova. I love sömn. Nu är det mörkt också. Då kan jag sova hur länge som helst.

Förresten! Tillskott på min gammel-playlist:
This Charming Man - The Smiths. Hur fin som helst ju! Åh, varför levde man inte på 80-talet, liksom.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Nej men hon var tyska, sen flydde hon till Holland med sin familj och sen pratade hon holländska, men hon var från Tyskland egentligen. Typ. Nej men hon sa att det var okej i alla fall haha :)



Oh du och jag har ganska lika arbetsmoral ju. Först tänker jag "nu måste jag plugga", pluggar en stund, "oj vad duktig jag varit", sen blir det att böckerna ligger på sängen/i högar på skrivbordet :'D



Haha Miranda goes 80 tal :D

2009-10-14 @ 22:30:53
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0