There's good days and bad days

Vet inte vad det är med mig nu för tiden, är helt sjukt trött mest hela tiden.

Idag har i alla fall varit en okej dag.. Börjar bra, med att dubbel-spanskan är inställd. Det var ju synd, eh, jag som nästan hade pluggat på glosorna vi skulle haft, haha. Satt på bibblan och tramsade i en timme i stället.. Spelade lite Muse för Hanna. Hon var dock inte så imponerad, hahaha.

En grej som är en ganska big deal är, att jag hade jeans på mig idag. Jag tycker ju att det är så olönt med jeans egentligen. Men ibland åker de på. Då får dock alla höra hur jag klagar (eller wajnar som det numera kanske heter?) över hur mycket det suger att ha jeans på sig. Ehe.

Sedan har jag också haft lite musikteori.. Kände att jag hade värsta flytet idag.. Alltså, jag är ju fortfarande ett retard som inte fattar något, men det gick inte så dåligt idag!

Sen var det värre på gitarrlektionen.. jag fattade typ ingenting, haha. Men så kan det också gå. Jag tror att min lärare vid detta laget har fattat att jag är lite dum i huvudet, så han förväntar sig inga stordåd, skulle jag tro.

Dagens Good Thing: Jag har skrivit klart min engelskainlämning.
Dagens Bad Thing: Jag har inte pluggat på svenskaprovet som är.. imorgon. Hjälp. Uhm, jag får väl hoppas att gudarna är på min sida eller något. Typ Poseidon eller hur han nu stavas - Ni ser ju hur sjukt förberedd jag är på antikens litteratur, hahaha.

Förresten. En till Bad Thing. Imorgon dissar Hanna mig för någon orkester-thing. Hela dagen i skolan. Bu. Hu.

Men nu hade jag tänkt läsa om Illiaden.. Eller duscha. Eller något annat. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0