Smile like you mean it

Jag är sjukt glad.

Jag har lämnat in mitt historiearbete. Visserligen blev det sjukt dåligt. Men jag har lämnat in det. Jag har tryckt på skicka och there's nothing more I can do.
Det är deffi inte det bästa jag har skrivit, jag tror absolut inte att jag lever upp till förväntingar (mina egna eller någon annans), jag tror inte att det är tillräckligt för att få det betyg jag vill ha.. Men det är det bästa jag kunde göra. Just nu. Jag har gjort vad jag kan.. Och jag orkar inte bry mig just nu.

Jag är glad ändå.

Nu har jag bara engelskainlämning, spanskaförhör och svenskaprov.. tror jag.

Och det klarar jag. Typ.

För sedan, är det dags för allt det där roliga jag har pratat om. Jag är så taggad.

Men nu måste jag faktiskt öva på min basläxa också. Kom precis på att jag har lektion imorgon.. Bright att jag inte har övat någonting. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0