Sunday morning is everyday for all I care

Idag är det söndag. Känns knappt jobbigt alls om jag ska vara ärlig. Kommer så väl ihåg när jag gick i.. åttan någon gång och söndagar var lika med döden. Det var bland det värsta jag visste, att veta att man hade en hemskt skolvecka framför sig.
Men det berodde nog mest på att jag var så osäker i mig själv på den tiden.
Nu, idag har jag flera anledningar till varför det inte känns som döden.

Dels så lyssnar jag på finaste julmusiken. Det gör jag i och för sig mest hela tiden just nu, men ändå. Jag blir bara så himla glad och.. peppad, av att lyssna på sånt. Rock and Roll christmas med Gary Glitter är ju töntig, men den gör mig glad. Älskar julen något så överdrivet.

Dels har jag fått låna (läs tiggt till mig) pappas mp3spelare, så jag har massor av plats att lagra musik nu. Tror att minnet ligger på 20gb, så det är verkligen inte fel! Tänkte att jag skulle hinna med att dra ut och gå med all denna musik innan det blir mörkt sedan.

Dels så är jag fortfarande på gott humör efter igårkväll. Var på innebandy (okej det var väl inte den roliga delen egentligen, men det ska väl nämnas) och träffade fint folk. Till exempel Växjöfrida med hennes boyfriend! Så himla härligt att se en nära vän så lycklig som hon verkar vara just nu.
Så vi satt och tjötade ett tag.
Vi kollade på lite film (eller okej den stod på men det var ingen som kollade) och satt och pratade mer eller mndre strunt. När det började bli sent gick kärleksparen hem, då satt vi kvar och pratade lite till. Det är verkligen underbart att få sitta med sina närmsta vänner och kunna prata om precis allt.
Sånt gör mig glad & det hänger kvar.

Sedan så är det också så, att jag har inte söndagsångest längre eftersom jag faktiskt trivs i skolan. Visst, jag kan ha lite småpanik innan ett prov eller vara opepp på dryga lektioner, men jag kan ändå säga att jag trivs sjukt bra i skolan just nu.

Ingen är intresserad, men det är härligt att skriva av sig.

Kommentarer
Postat av: Lina

iiiiih :D

jag är intresserad :D

jag älskar dig och jag måste snacka med dig och hanna om ni vet vad!<3

2009-11-16 @ 15:40:38
URL: http://liinasofias.blogg.se/
Postat av: Anonym

de låter som du har de gött helt enkelt, skönt för dig :)

2009-11-16 @ 19:02:33
Postat av: din bajs med grammatiskt fel

Åååååh vad härlig du är :D Jag är jättelycklig, det ska ni veta :D Men vet du en till sak? Jag tror du är lycklig också ( a ) <333333333333333333

2009-11-18 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0